Zvizzer - kosmetyki samochodowe do polerowania lakieru.

W jaki sposób polerować samochód, aby uzyskać efekt "lustra"?   Aby lakier odpowiednio błyszczał, przede wszystkim warto wykonać korektę lakieru. Jest to zabieg podstawowy. Już sama ta czynność może wydawać się trudna i skomplikowana. Doprowadzenie auta do idealnego stanu, nie jest jednak awykonalne. Przeprowadzenie prac samodzielnie generuje dodatkowo duże oszczędności, nawet 1000 złotych, wliczając w to konieczność zakupienia własnej polerki.

ZviZZer ONE POLISH

Jest pastą polerską, którą można używać w zestawieniu z polerkami rotacyjnymi i mimośrodowymi. Gwarantuje efekt przez 12 miesięcy. Dzięki tej paście można usunąć zarysowania, uzyskać odpowiednie wykończenie i uzyskać zabezpieczenie lakieru ( w tym odpowiedni połysk).

Których z padów użyć?

Pasta ONE jest podobna do past Heavy Cut oraz Medium Cut. Są to pasty gruboziarniste. W przypadku tej pasty można skorzystać z pomarańczowych padów MEDIUM CUT lub gdy lakier jest twardszy, czerwonych HEAVY CUT.

Jak polerować samochód? Instrukcja

Wykonując korektę lakieru, można uzyskać efekt na kilka lat. Oczywiście później o lakier trzeba odpowiednio dbać, unikając myjni szczotkowych. Podczas mycia przesuwają one drobiny piasku, które zarysowują lakier.   Kolejna kwestia, to korzystanie ze wstępnego mycia aktywną pianą. Podczas mycia należy wykorzystywać również odpowiednie narzędzia, przykładowo rękawice z owczej wełny i mikrowłókien. Bezpieczne mycie auta, wiąże się również z metodą na dwa wiadra. W jednym wiadrze powinien znajdować się szampon samochodowy, a w drugim czysta woda, aby móc wypłukać rękawice. Na dni powinien znajdować się separator brudu.

Po korekcie lakieru można zdecydować się również na aplikację powłoki ceramicznej. Można skorzystać również z wosku, ale wówczas trzeba go nakładać co około 3 miesiące.

Swirle oraz oksydacja - uszkodzenia lakieru

Korekta lakieru przebiega sprawnie, gdy do usunięcia są popularne oksydacje (zmatowiały lakier) oraz swirle (koliste rysy). Trudno jest usunąć skórkę pomarańczy, ponieważ do tego potrzebny jest papier wodny i ręczne usuwanie nierównej faktury. Na płaskich powierzchniach można użyć krążków z papierem ściernym, a na zagłębianiach lepiej jest skorzystać z ręcznych metod.

Jakich gąbek i padów używać do polerowania lakieru?

Pady, to innymi słowy gąbki polerskie. Pady można podzielić na cuttingowe, czyli mocno ścierne, polishingowe ( średnio ścierne) oraz fishingowe - nabłyszczające. Te ostatnie zazwyczaj są czarne. Co do innych, trzeba dokładnie sprawdzać ich kolor. Pasty mocno ścierne stosuje się z mocno ściernymi gąbkami, polishingowe z  średnimi, a wykończeniowe z miękkimi.

Jak wypolerować lakier samochodowy?

Polerka powinna być prowadzona wolno. Praca powinna być wykonywana w kawałkach, a nie w całym elemencie. Dzięki temu zostanie zrobiona dokładnie.   Na samym początku na lakier trzeba nałożyć pastę, rozprowadzić ją. Później uruchamia się polerkę i przesuwa ją powoli. Pad trzeba przesuwać w dół lub w górę o średnicę talerza. Ślad kolejnego przelotu ma nachodzić na ślad wykonany uprzednio. Trzeba kontrolować, aby lakier nie nagrzał się zbyt mocno. Duże rysy powinno się polerować w poprzek. Po pierwszym etapie, należy przejść do użycia miękkiej gąbki i pasty wykończeniowej. Wówczas usuwa się tylko małe rysy i hologramy. Polerując zatem fragment jeden czy też dwa razy, można już uzyskać bardzo dobry efekt. W każdym z tych etapów, liczy się jednak precyzja wykonania oraz oczywiście cierpliwość.

Sprawdź ofertę kosmetyków Zvizzer na https://sklep.motogo.pl/.

Autor

Redakcja

funner.pl

Komentarze (0)
Zostaw komentarz